מחיר רגיל: 229 ₪

Special Price 183 ₪

פיינל סייל! 1+1 על כל האתר לא כולל נעלי קדס ופריטים עד 49 ש"ח

 

שאלות ותשובות

כללי

אספקה ומשלוח

קנייה מאובטחת

אפשרויות תשלום ומדיניות תשלומים

החזרות, החלפות וביטולי עסקה

מבצעים


תשובות

מהו אתר Sneak Peek?

סניק פיק הינו אתר אינטרנט לקניית אופנת נשים ונערות. בגדים, תיקים, נעליים, אקססוריז ועוד, מחכים לכן כאן באתר במחירים נוחים לכל כיס. 

איך קונים בגדים באינטרנט?

כדי לקנות בגדים באינטרנט, כל שעלייך לעשות הוא לגלול בין הקטגוריות השונות באתר, או לחילופין לבצע חיפוש באמצעות מנוע החיפוש. לאחר מכן להיכנס לפירוט אודות הפריט אותו בחרת, לבחור מידה ו/או צבע ולהוסיף את הפריט אל סל הקניות באמצעות כפתור ההוספה לסל. לאחר מכן היכנסי לסל הקניות שלך, וודאי כי כל הפריטים שבחרת מופיעים בסל, לחצי על כפתור הקופה. בשלב הקופה יהיה עליך להקליד את פרטייך האישיים, אפשרויות המשלוח וביצוע התשלום וזהו! סיימת את הקניות באינטרנט והחבילה בדרך אליך

האם עלי להירשם לאתר על מנת לבצע רכישה?

לא. ניתן לבצע רכישות באתר גם אם אינך לקוחה רשומה. אנחנו ממליצות לך להירשם על מנת שתוכלי ליהנות מהטבות ומתנות ייחודיות ללקוחות רשומים וכן על מנת שתוכלי ליהנות ממעקב משלוחים, עדכון לגבי מבצעים ועוד

כיצד נרשמים לאתר?

זה פשוט. כל שעלייך לעשות הוא ללחוץ על כפתור "כניסה" המופיע בחלק הימני העליון של האתר, לבחור ב"צור חשבון" או הרשמה דרך פייסבוק, להכניס את הפרטים המבוקשים וזהו, את לקוחה של Sneak Peek ויכולה להתחיל לקנות

מהו סל הקניות?

סל הקניות מאפשר לך לרכז את כל הפריטים שאהבת ושברצונך לרכוש. כדי להוסיף פריט לסל, עלייך להיכנס לפירוט המוצר שאהבת, לבחור צבע ומידה (במידה ויש) וללחוץ על כפתור ההוספה לסל. בכל עת, תוכלי לראות בצד הימני העליון של המסך את הפריטים שהוספת לסל. לאחר כל הוספה לסל, תוכלי לבחור באפשרות של מעבר לסל הקניות שלך או באפשרות להמשיך לבצע קניות באינטרנט

מהי רשימת המשאלות שלי?

רשימת המשאלות שלי זוהי רשימה שאת יוצרת מכל הפריטים שאהבת בסניק פיק והיא נשמרת במערכת שלנו, על ידי לחיצה פשוטה על כפתור "הוסף לרשימת המשאלות", כלומר: בכל פעם שתיכנסי ל"חשבון שלי" הרשימה תופיע אצלך, ותוכלי להוסיף את הפריטים שאהבת ישירות לסל הקניות שלך, מבלי לחפש אותם מההתחלה

כיצד אדע שהקנייה הסתיימה בהצלחה?

מיד בסיום תהליך התשלום באתר, תועברי לעמוד בו יוצג לך אישור על הצלחת העסקה. בנוסף, יישלח אליך מייל ובו אישור ומספר ההזמנה תוך 24 שעות מעת ביצוע הרכישה.

לא קיבלתי אישור קניה. מה עלי לעשות?

במידה ולא קיבלת אישור במייל על הקניה תוך 24 שעות (לא כולל שבתות וחגים), צרי עימנו קשר במייל: info@sneakpeek.co.il ואנו נשמח לסייע לך ולבדוק עבורך את ההזמנה. 

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן. אצלנו ב- Sneak Peek ניתן לבצע רכישה בתשלומים שווים ללא ריבית.

ברכישה מעל 200 ש"ח - עד 2 תשלומים

ברכישה מעל 300 ש"ח - עד 3 תשלומים

ברכישה מעל 400 ש"ח- עד 4 תשלומים

ברכישה מעל 500 ש"ח - עד 5 תשלומים

ברכישה ב- 600 ש"ח ומעלה - עד 6 תשלומים

 

האם ניתן לשלם במזומן על קנייה באתר?

בטח! לקוחה שמעוניינת לשלם במזומן תוכל לעשות זאת בקלות. כל שעליך לעשות זה לבחור בעמוד הקופה שיטת שילוח "שליח עד הבית - תשלום במזומן" ובשיטת התשלום בחרי "תשלום במזומן לשליח". ניתן לשלם במזומן גם באיסוף עצמי (בתיאום מראש). לפרטים נוספים יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל: info@sneakpeek.co.il.

כיצד מתבצע החיוב בעת הרכישה?

החיוב מתבצע מיידית ובאופן אוטומטי בעת השלמת תהליך ההזמנה עפ"י הנתונים שהוקלדו על ידך. השלמת התהליך מותנית בקבלת אישור מחברת כרטיס האשראי או פייפאל (תלוי מה בחרת) בעת ביצוע החיוב. במידה והעסקה לא אושרה, תתקבל על כך הודעה ישירות בזמן הגלישה. במידה והעסקה לא אושרה ועת מעוניינת לבצע את ההזמנה באופן אחר, צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל, בטלפון או באמצעות צ'אט לייב באתר ואנו נשמח לסייע לך להשלים את הרכישה. 

האם אוכל לקנות מתנות דרך האתר ולשלוח אותם ישירות למקבל המתנה?

בוודאי! 

משלוח חבילות מתנה באמצעות האתר - כל פריט שתרכשי למטרת שליחת מתנה, יישלח על ידנו ישירות למקבלת המתנה. כל שעליך לעשות בעת התשלום, הוא להירשם עם הכתובת שלך ולבחור לשלוח את המתנה לכתובת אחרת של המקבלת. אז תתבקשי להזין כתובת נוספת למשלוח. בכל שאלה, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך גם בצ'אט לייב באתר, באמצעות פנייה במייל או בטלפון

מהו GIFTCARD?

את רוצה לקנות מתנה אך אינך יודעת מה לבחור? אין בעיה! תוכלי לשלוח למקבלת המתנה GIFTCARD של Sneak Peek. כרטיס מתנה וירטואלי שבו את בוחרת את סכום המתנה ואנו שולחים אותו במייל למקבלת המתנה. הכרטיס יהיה ניתן למימוש באתר Sneak Peek בלבד. תוכלי להוסיף ברכה אישית ממך לחברה שלך

מהו החשבון שלי?

לאחר ההרשמה לסניק פיק, ייווצר לך דף לקוח אישי. בדף זה תוכלי לעדכן את פרטייך ולצפות בכל ההזמנות הקודמות שביצעת באתר, לבצע הזמנה חוזרת, להתעדכן אודות יתרת כרטיסי המתנה שלך. בנוסף, תוכלי ליצור רשימת משאלות ייחודית עבורך, עם כל הפריטים האהובים עליך, אשר תופיע בחשבון שלך ותוכלי לשתף אותה בקלות עם חברות, אולי ככה הן ידעו לבחור לך את המתנה המושלמת ליום ההולדת :) 

כיצד לשנות סיסמה באתר?

ניתן לעדכן את הסיסמא בחשבון שלך, דרך כפתור "כניסה" בפוטר העליון באתר. 

שכחתי סיסמה. מה עושים?

שכחת סיסמא? לא נורא. ליחצי על כפתור "כניסה" בחלק העליון באתר, בחרי "שכחתי סיסמא". מלאי את כתובת הדואר האלקטרוני איתו נרשמת לאתר וסיסמא חדשה תשלח אלייך ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלך

האם Sneak Peek הינו אתר מאובטח?

כן. Sneak Peek הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים הנמסרים ע"י הלקוחות הינם חסויים ומאובטחים לחלוטין. אנו משתמשים בפרוטוקול הסטנדרטי של המסחר האלקטרוני - SSL- secure socket layer, אשר משמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת האתר ועד לרגע קליטתם אצל הגורמים המוסמכים לאשר את העסקה

האם פרטי כרטיס האשראי נשמרים במערכת?

לא. פרטי כרטיס האשראי של הלקוחות אינם נשמרים במערכת, אלא נמחקים מיד לאחר ביצוע העיסקה. הסליקה באתר נעשית ע"י חברת טרנזילה (INTERSPACE). חברה זו מאושרת ומאובטחת לחלוטין.

מדוע עלי להקליד את שלוש הספרות האחרונות בגב כרטיס האשראי?

דרישה זו להקלדת שלוש הספרות האחרונות על גב הכרטיס היא חלק מדרישות חברות האשראי, וזאת על מנת להבטיח שהכרטיס בו נעשה שימוש הוא אכן של מבצע הקניה בפועל

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ב- Sneak Peek ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג: ויזה לאומי, ויזה כאל, ישראכרט, מאסטר כארד, אמריקן אקספרס ודיינרס. בנוסף יש אפשרות לשלם באמצעות חשבון PAYPAL ובמזומן

מהן אפשרויות השילוח והעלויות?

משלוח בדואר רשום - 15 ש"ח. 

משלוח בדואר רשום בקנייה ב- 199 ש"ח ומעלה - חינם. 

* לאחר שליחת ההזמנה אליך, תקבלי מייל ובו פרטי המשלוח אשר יכללו מספר מעקב של החבילה, אשר באמצעותו תוכלי לעקוב אחרי המשלוח באתר של דואר ישראל. כאשר המשלוח יגיע אל הסניף הקרוב לביתך, תקבלי הודעה מהדואר להגיע לאסוף את החבילה מהסניף. משלוח שחזר אלינו מהדואר היות והלקוח לא הגיע לאסוף את החבילה, אנו נשלח אליך בשנית את החבילה, לאחר תיאום מראש ובתוספת דמי משלוח.

משלוח באמצעות שליח עד הבית - 35 ש"ח. 

משלוח באמצעות שליח עד הבית בקנייה ב- 299 ש"ח ומעלה - 15 ש"ח. 

משלוח באמצעות שליח עד הבית תשלום במזומן - 35 ש"ח.

אם ביקשת לקבל את החבילה באמצעות שליח עד הבית, השליח יצור איתך קשר טלפוני על מנת לתאם הגעה מראש. יש לציין כי המשלוחים מתבצעים בין השעות 08:00-18:00 לכן מומלץ למסור כתובת בה את נמצאת במהלך השעות הללו. במידה ותיאמת עם השליח הגעה ולא נכחת בכתובת בשעה שנקבעה, אנו נשלח אליך בשנית את החבילה, לאחר תיאום מראש ובתוספת דמי משלוח.

* במקרה של הזמנה עם תשלום במזומן באמצעות שליח, הינך מתבקשת להכין מראש את הסכום המדויק לתשלום שכן השליח מגיע ללא עודף. 

תשלום במזומן באיסוף עצמי מאשדוד - חינם (בתיאום מראש). 

איסוף עצמי מאשדוד - חינם (בתיאום מראש).

* במידה ובחרת באיסוף עצמי בעת התשלום בקופה, נציג מטעמנו יצור עימך קשר כאשר ההזמנה שלך תהיה מוכנה לאיסוף ויתאם איתך מועד בו תוכלי להגיע לאסוף את החבילה. שימי לב, האיסוף הוא מאשדוד ומתבצע בתיאום מראש בלבד. ניתן לשלם במזומן במעמד האיסוף. 

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

כן. כל שעליך לעשות זה לבחור "איסוף עצמי מאשדוד" בשלב הקופה ונציג מטעמנו יצור איתך קשר כאשר ההזמנה שלך תהיה מוכנה לאיסוף ויתאם איתך מועד בו תוכלי להגיע לאסוף את החבילה. 

האם ניתן לשנות את אופן השילוח לאחר ביצוע ההזמנה?

במידה וההזמנה לא יצאה מהמחסנים ועדיין לא נשלחה אלייך, יש באפשרותך לשנות את אופן השילוח. כל שעלייך לעשות הוא ליצור איתנו קשר במייל: info@sneakpeek.co.il ואנו נדאג לכך. במקרים בהם ההזמנה נשלחה, לא ניתן לבצע שינוי באופן המשלוח. 

מהם זמני האספקה?

זמני האספקה כפופים לזמנים של חברת השליחויות וחברת דואר ישראל. במקרה של שליח, זמני האספקה הינם 1-3 ימי עסקים (לא כולל יום ביצוע ההזמנה). במקרה של דואר רשום, זמני האספקה הינם עד 14 ימי עסקים (לא כולל יום ביצוע ההזמנה). 

במקרים בהם חברת השליחויות לא מגיעה ליישוב שציינת בעת ביצוע ההזמנה, אנו נשלח אליך את ההזמנה בדואר רשום.

אין אנו אחראים לעיכובים הקשורים בחברת השליחויות ו/או דואר ישראל, אך בכל מקרה שכזה, נשמח לסייע לך בטלפון: 054-4383608, במייל: info@sneakpeek.co.il או בצ'אט לייב באתר. 

מהם ימי עסקים?

ימי עסקים הינם ימי חול, מראשון עד חמישי (כולל). ימי שישי, שבת, ערבי חג או ימי חול המועד אינם נכללים.

האם יש מגבלות על אזורי המשלוח?

האפשרות להזמין מהאתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של חברת דואר ישראל או חברת השליחויות. אנו לא מתחייבים לספק את השירות מחוץ לאזורי החלוקה, אך רשאים לעשות זאת בתיאום מראש. בשלב זה לא ניתן לבצע משלוחים לחו"ל.

בכל מקרה שבו התקבלה ונקלטה במערכת מחשבי האתר, הזמנה מחוץ לאזורי החלוקה, אין אנו מחוייבים לספק אותה. 

 

ביצעתי רכישה באתר והתחרטתי. מה עלי לעשות?

במידה והינך מעוניינת לבטל הזמנה שטרם יצאה ממחסני החברה, ניתן לעשות זאת בקלות על ידי יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל info@sneakpeek.co.il  או בטלפון ואנו נטפל בנושא. שימי לב, במקרים של ביטול עסקה עלולים לחול דמי ביטול  כאמור בחוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה)

המוצר הגיע אלי אך ברצוני לבטל את העסקה. האם זה אפשרי?

כן. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, יש באפשרותך לבצע ביטול עסקה תוך 14 יום ולקבל זיכוי כספי בניכוי 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם (אין החזר על דמי המשלוח (ככל ששולמו). הזיכוי הוא בעבור המוצר/ים בלבד) אך ורק לכרטיס האשראי איתו ביצעת את הרכישה ובאותם התנאים, כלומר: עסקה שבוצעה בתשלום אחד תזוכה בתשלום אחד ועסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה בתשלומים, וכך גם עסקה שבוצעה באמצעות PAYPAL. את הזיכוי הכספי תקבלי תוך 14 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט למחסנים שלנו בתנאים הבאים:

  • המוצרים צריכים לחזור באריזתם המקורית כאשר התוויות והאזיקון עליהם ובלי שנעשה בהם שימוש ו/או נזק.
  • מוצרי טיפוח, הלבשה תחתונה, לקים, עגילים – עפ"י הוראות משרד הבריאות, לא ניתן להחזיר ו/או להחליף.
  • עליכם לצרף למשלוח את חשבונית הקניה.

הזיכוי בגין ההחזרה יתבצע ישירות לכרטיס האשראי/חשבון פייפאל ממנו ביצעת את הרכישה, תוך 14 יום מיום קבלת הפריט במחסני החברה ורק לאחר שהפריט הגיע למחסנים ועבר בדיקה שלא נעשה בו שימוש כלשהו. הזיכוי יתבצע באותם התנאים בהם ביצעת את העסקה המקורית, כלומר אם ביצעת עסקת תשלומים, תזוכה באותה דרך. החזרת מוצר שלא עקב פגם ו/או אי התאמה כאמור בחוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה), ינוכו דמי המשלוח ששולמו על ידה (ככל ששולמו) מסכום ההחזר והמזמינה תחוייב בדמי ביטול עסקה בשיעור של 5% מגובה העסקה או 100 ש"ח - הנמוך מביניהם. 

פריטים שנרכשו בסכום הנמוך מ- 50 ש"ח, לא ניתן לקבל בגינם החזר כספי אלא רק קרדיט למימוש באתר בלבד. 

אין צורך כי תפני לחברת האשראי לביצוע ביטול העסקה, אנו נעשה זאת עבורך. 

שימי לב, פריט שנרכש בסייל או במבצע ניתן להחזרה עד 7 ימי עסקים מיום קבלתו. החזרת מוצר שלא עקב פגם ו/או אי התאמה כאמור בחוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה), ינוכו דמי המשלוח ששולמו על ידה (ככל ששולמו) מסכום ההחזר והמזמינה תחוייב בדמי ביטול עסקה בשיעור של 5% מגובה העסקה או 100 ש"ח - הנמוך מביניהם. במקרה שהמזמינה תבקש לקבל קרדיט למימוש באתר במקום החזר כספי, לא ינוכו דמי ביטול. 

החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר מעל 50 ש"ח. פריטים שנרכשו בסכום הנמוך מ- 50 ש"ח, לא ניתן לקבל בגינם החזר כספי אלא רק קרדיט למימוש באתר בלבד. 

מוצרי טיפוח, הלבשה תחתונה, לקים ועגילים אינם ניתנים להחלפה או להחזרה, בהתאם להנחיית משרד הבריאות. 

*חשוב: החזרת פריטים תתבצע בדואר רשום בלבד ועל חשבון הלקוחה. לא לשכוח לקחת מספר מעקב דואר רשום מפקיד הדואר. 

* החלפה ראשונה, המשלוח אליך על חשבוננו. במקרה של החלפה נוספת מאותה הזמנה, יחולו דמי משלוח. 

* לא ניתן לקבל החזר כספי בכרטיסי דיירקט. במקרה כזה המזמינה תקבל קרדיט למימוש באתר בלבד. 

* לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים ו/או מתנות. 

ביצעתי ביטול עסקה אך איני רואה את הזיכוי בחברת האשראי. מה עליי לעשות?

כל שעלייך לעשות הוא לפנות אליינו במייל: info@sneakpeek.co.il, ואנו נדאג לבדוק עבורך את הנושא ולהסדיר את העניין.

האם ניתן להחזיר פריט שנרכש במבצע?

פריט שנרכש בסייל או במבצע ניתן להחזרה עד 7 ימי עסקים מיום קבלתו. החזרת מוצר שלא עקב פגם ו/או אי התאמה כאמור בחוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה), ינוכו דמי המשלוח ששולמו על ידה (ככל ששולמו) מסכום ההחזר והמזמינה תחוייב בדמי ביטול עסקה בשיעור של 5% מגובה העסקה או 100 ש"ח - הנמוך מביניהם. במקרה שהמזמינה תבקש לקבל קרדיט למימוש באתר במקום החזר כספי, לא ינוכו דמי ביטול. 

החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר מעל 50 ש"ח. פריטים שנרכשו בסכום הנמוך מ- 50 ש"ח, לא ניתן לקבל בגינם החזר כספי אלא רק קרדיט למימוש באתר בלבד. 

מוצרי טיפוח, הלבשה תחתונה, לקים ועגילים אינם ניתנים להחלפה או להחזרה, בהתאם להנחיית משרד הבריאות. 

*חשוב: החזרת פריטים תתבצע בדואר רשום בלבד ועל חשבון הלקוחה. לא לשכוח לקחת מספר מעקב דואר רשום מפקיד הדואר. 

* החלפה ראשונה, המשלוח אליך על חשבוננו. במקרה של החלפה נוספת מאותה הזמנה, יחולו דמי משלוח. 

* לא ניתן לקבל החזר כספי בכרטיסי דיירקט. במקרה כזה המזמינה תקבל קרדיט למימוש באתר בלבד. 

* לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים ו/או מתנות. 

מהי מדיניות ההחלפה?

במידה ואינך שלמה עם המוצר שרכשת או אם ברצונך להחליף מידה/צבע, כל שעלייך לעשות הוא למלא את טופס ההחלפה המצורף לחבילה:

  • אם מדובר בהחלפת מידה/צבע – עלייך לציין לאיזו מידה/צבע ברצונך להחליף.
  • אם מדובר בהחלפה לפריט אחר – עלייך לציין את שם הדגם, מידה וצבע.
לאחר מכן, עלייך לשלוח את החבילה בדואר רשום ואנו נדאג להחליף לך את המוצר במהירות האפשרית.
בכל מקרה, עלויות המשלוח בהחזרות הן על חשבון הלקוח/ה.
בנוסף, יש באפשרותך ליצור עימנו קשר במייל: info@sneakpeek.co.il.
ביטול עסקה ע"י Sneak Peek:

ישנם מקרים חריגים בהם העסקה עלולה שלא להתבצע:

  1. לאחר סיום הקניה המוצר אזל מן המלאי.
  2. פרטי כרטיס האשראי ו/או פרטיכם האישיים לא נקלטו במערכת.
  3. סירוב מחברת האשראי לביצוע העסקה.
בכל אחד מהמקרים הללו צוות האתר יבטל את העסקה ויצור עימכם קשר במייל או בטלפון.